sobota, 16 czerwca 2012

ShinyBOX czerwiec 2012



Hej kochani:)

Dziś chciałam zaprezentować Wam pudełeczko kosmetyków ShinyBox , czerwiec 2012.

Na początek o co chodzi:


  • rejestrujemy się na stronie ShinyBox.pl , i polecając serwis (poprzez swój link polecający) zbieramy punkty (Shiny stars)
  • jedna zarejestrowana osoba z twojego polecenia - 5 gwiazdek
  • kiedy uzbieramy 100 gwiazdek (punktów) , mamy możliwość wymiany ich na pudełko kosmetyków niespodziankę. Co miesiąc inne.
  • nie ma możliwości zakupu pudełek , można je dostać jedynie za punkty (puki co, osobiście wolałabym aby był wybór - albo punkty albo opłata)
  • za dostarczenie do nas ShinyBox, nie płacimy NIC.
To pierwsze moje pudełko tego typu, ale muszę przyznać Wam zupełnie szczerze, że zawartość naprawdę mnie baardzo pozytywnie zaskoczyła. Pamiętając recenzje innych pudełek tego typu (GlossyBox, KissBox) , muszę stwierdzić że możliwe, iż będzie to najlepszy box dostępny w Polsce. I moim zdaniem warto troszkę się postarać o punkty:)


Co było w środku?


Więc miało być 5 minaturek, a znalazły się 3 pełnowymiarowe kosmetyki + 2 miniaturki. Aż poskoczyłam!!:D:D Byłam naprawdę podekscytowana Boxem:)



Jako pierwszy



L'OREAL szampon przedłużający trwałość koloru - PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT 30zł/250ml

Aż mi się smutno zrobiło , bo kiedyś miałam zamiar kupić ten szampon z serii profesjonalnej..  ale przerzuciłam się na jak najnaturalniejszą pielęgnację włosów, widzę że im to służy i niestety nie będę go używać..


Drugi produkt

To Pharmathessis cosmetics Granatapfel - ujędrniający krem do twarzy (sucha/normalna) 80zł/50ml

Pierwsze wrażenie: GENIALNY zapach! Słodki, owocowy ale nie zbyt intensywny. Baardzo przyjemny.
Napewno będzie recenzja po dłuższym stosowaniu ponieważ jest bardzo wydajny. Krem Nie zawiera parabenów, oleju silikonowego i parafinowego.
Tutaj możecie sobie poczytać o nim na stronie producenta >>KLIK!<<


Trzeci produkt

Bioderma - płyn micelarny do cery wrażliwej  53zł/250ml
Tu chyba nie trzeba przedstawiać:) Fajnie że znalazł się w boxie , bo Biodermy nie miałam okazji używać:) tylko szkoda że to tylko 20ml..


Czwarty produkt

Biogena Pharma - multiwitaminowa odrzywka do paznokci - PEŁNOWYMIAROWY  20zł/10ml

szczerze przyznaję że nie znam tej firmy i bardzo się cieszę że mam okazję wypróbować, Tym bardziej że produkt ten został nagrodzony Oskarem Kosmetyków. Już ją mam na paznokciach:) Zrobię kurację i się okaże co potrafi:)


Piąty produkt

Rimmel - Vilnyl Stars w kolorze 196 TRY ME PEŁNOWYMIAROWY   20zł/5ml
Euforii nie było bo to Rimmel ;) , no ale zobaczymy.


Ogólnie jestem naprawdę bardzo zadowolona, sądzę że mogę polecic Wam ten serwis jako fajną zabawę:D Ta radość z uzbierania 100gwiazdek... haha;D



Daję link do strony ShinyBox:     --->>>  KLIK!   <<<---



Pozdrawiam

Paulina.



A jak Wam podoba się zawartość pudełka? A może same "bawicie się" w zbieranie gwiazdek, lub subskrybujecie innego Boxa?

7 komentarzy:

  1. ta bioderma wydajna jest szalenie,wiec pomio malej pojemnosci-pouzywasz troche czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy odżywka jest dobra. :)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za zaproszenie, już zaglądam:)

      Usuń
  3. MI jednej głupiej gwiazdki brakuje ha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to weź koleżankę jakąś namów:D:D przez cały miesiąc można spokojnie wymieniać gwiazdki na pudełeczka. A wypełniłas profil Shiny? za to jest 20 gwiazdek.

      Usuń
  4. http://shinybox.pl/?ref=cb31eeb pomoże ktoś ? : )

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, jednakże komentując pamiętaj o kulturze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...