piątek, 2 grudnia 2011

Makijaż: Jesienna Inspiracja

Hej:)

Zainspirowana kolorami jesieni chciałam przenieśc wszystko co mis ię z nią najbardziej kojaży na moja twarz..


Jesli przypadł wam do gustu, to serdecznie zapraszam na tutorial:


LiStA PrOdUkTóW:


*SEPHORA Profesional stop shine baza pod makijaż 
*KOBO kółko korektorów
*REVLON Photo Ready
podkład mam stąd:
*N.Y.C czarny cień użyty na brwi
*NYX biała perłowa baza pod cienie
*INGLOT AMC 59
*GLAZEL cień wypiekany terracota nr. 27
*INGLOT AMC SHINE 134
*INGLOT PEARL 453
*INGLOT AMC SHINE 106
*MY SECRET porcelain rose biała kredka
*GLAZEL czarna kredka z gumką do rozcierania
*BARRY M dazzle dust pigment głęboki brąz z drobinami
*INGLOT AMC 64
*SLEEK face contour kit pallette
paletke mam stąd:
*ISADORA 04 coral bllossom róż
*MANHATTAN wake up concealer
*HEAN Boom Lashes
*ESSENCE 01 soft rose konturówka do ust
*N.Y.C błyszczyk do ust w tubce

~~serdecznie zapraszam do komentowania

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny, jednakże komentując pamiętaj o kulturze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...